سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پخش مستقیم مراسم قرعه کشی جام جهانی از تلویزیون ایران !!!

019653.jpg

شمسایی، دایی فوتسال

المپیک آسیایی بازی های سالنی هم جزو اختراعات جدیدی بود که هفتة پیش کشفش کردیم. جای خوبی بود برای این که عده ای از بچه های ما بروند و مدال و مقام بیاورند. بین همة تیم ها و بازیکنانی که به این مسابقات رفته بودند، تیم ملی فوتسال، بیشتر از همه مورد توجه قرار گرفت. آن ها با شکست دادن تیم میزبان یعنی تایلند، در فینال بازی ها، قهرمان شدند تا ما یک بار دیگر با مشت محکم به دهان آسیایی های پرادعا و خونخوار بکوبیم. اما نکتة مهم این اتفاق و این قهرمانی، قات زدن وحید شمسایی گلزن اول تیم ایران و آقای گل این مسابقات بود.

شمسایی که در فوتسال برای خودش یک جور علی دایی محسوب می شود، در بازی آخر، دقایقی را روی نیمکت نشست. بعد هم ترش کرد و در آخر بازی، کاپشن ورزشی اش را کمی تا قسمتی، روی نیمکت کوبید و به رختکن رفت و اصلا در مراسم بره کشون قهرمانی شرکت نکرد. او همان جا هم تهدید کرد که من برگردم ایران، همه چیز را افشا می کنم و پتة این آقا ژوراندیرو را روی آب می ریزم.شمسایی گفت این تیم روی کاکل من می چرخد و چه معنی دارد که چهار تا بچه جغل را بیاورند و تیم را از ریخت و قیافه بیندازند. من برسم تهران، شلوغ می کنم و گرد و خاک می کنم.

اما ظاهرا حرف های صادق درودگر و وعدة اتومبیلی که به فوتسالی ها جایزه می دهند و ترس از خط خوردن از تیم ملی کار خودش را کرده بود. یعنی کاری کرد که وحید پس از برگشتن به تهران، فقط یک انتقاد مِلو کرد و گفت: وزن تجربه، در تیم ملی، پایین است. وقتی این خبر را می خوانید، متوجه می شوید که چرا برانکو این قدر به کاپیتان اش اعتقاد دارد و عمرا دلش نمی خواهد او را تعویض کند. خب ممکن است وزن تجربه در تیم ملی فوتبال هم پایین بیاید یک هو!

جدیدا هم که یه خبرایی مبنی بر پخش مستقیم مراسم قرعه کشی جام جهانی از تلویزیون ایران منتشر شده. حالا یک قول هایی داده اند. شما هم امیدوار باشید که پخش کنند. البته زیاد صابون به دلتان نمالید. این چیزها، می دانید دیگر، بسته به این است که آن آقایی که آن بالاست، مثلا از این مراسم خوشش می آید یا نه. به نظرش مهم می رسد یا نه. البته به این هم بی ربط نیست که ظهر ناهار چی خورده باشند و سردلشان سنگین باشد یا نه. به سریال آخر شب دیشب هم بستگی دارد که بالاخره به خوبی و خوشی تمام شده یا همه را سرکار گذاشته. تا این جای کار گفته اند که می خواهند مراسم قرعه کشی جام جهانی را زنده از تلویزیون پخش کنند. ببینیم چی می شود. این مراسم را هم ـ می دانید که ـ قرار است 145 کشور دنیا، زنده ببینند. مشهورترین شبکه های دنیا هم از حالا قراردادشان را بسته اند تا این نیم ساعت را مستقیم بفرستند بر روی آنتن. یعنی BBC، ESPN، RAI، ZDF و کلی شبکة دیگر. اما شما دعا کنید تلویزیون خودمان مراسم را پخش کند. شما دعا کنید همه چیز، خوب و تر تمیز و اخلاقی باشد. دعا کنید خانم مجری، لباس آبرومندی بپوشد و زیاد جلوی دوربین نباشد. دعا کنید مراسم، زیاد دامبولی دیمبول نداشته باشد. ان شاءالله همه چیز درست می شود.

تا یادمان نرفته هم بگوییم که میهمانان عزیز و محترمی که از ایران در مراسم لایپزیک حاضر می شوند، عبارت اند از محمد دادکان، ناصر نوآموز، عباس وزیری (دبیر کمیتة بین الملل فدراسیون)، دکتر خانلری و برانکو ایوانکوویچ. گفته اند هر تیمی یکی از ستاره هایش را هم بیاورد. اما تا حالا خبری از حضور علی کریمی و علی دایی روی سن نیست. ان شاءالله که مراسم را زنده از شبکه سوم خودمان ببینیم. آخر، ما جزو یکی از آن 32 تیم خوشبخت ایم خدای نکرده!

---------------------------------------------------------------------
اضافه شده در تاریخ چهارشنبه 16 آذر 1384

صمیمانه درگذشت هموطنان عزیزمان در حادثه صقوط هواپیمای  c130 ارتش را خدمت شما ایرانیان عزیز تسلیت میگم . برای روح این شهدای گرانقدر از خداوند متعال علو درجات را خواستاریم .  

 


| نوشته شده توسط تیم ملی در چهارشنبه 84/9/9 و ساعت 2:7 عصر | نظرات دیگران()
بالا